KOPRIVNIČKI HNS: Može li koprivnički BusKo biti još bolji i dostupniji većem broju građana

Da bi održivi javni gradski prijevoz koji je ovaj tjedan startao u Koprivnici bio još bolji i korisniji svim građanima Koprivnice, u koprivničkom HNS-u predlažu pomicanje vremena polaska za sat unaprijed u jutarnjem terminu te uvođenje još jedne popodnevne „tranše“, za sve radnike putnike koji žive u Koprivnici, a rade u jednom od tri grada iz bližeg ili daljeg okružja, u Bjelovaru, Varaždinu ili Zagrebu. Broj takvih naših sugrađana nije mali i mi u HNS-u smatramo da oni ne smiju biti građani drugog reda u vlastitom gradu.

Naime, „poslovnjaci“ koji rade u Bjelovaru ili Zagrebu „hvataju“ vlak u 6.19 sati, a oni koji rade u Varaždinu onaj u 6.26 sati te su, ukoliko ne raspolažu s barem dva automobila u svom kućanstvu, prepušteni sebi samima i vlastitom snalaženju po pitanju prijevoza budući da BusKo starta tek od 6.50 sati. Ukoliko pomisle da bi se mogli osloniti na taxi prijevoznike, ni tu nema velike sreće – jedan od njih ima smjenu vozača taman u 6.00 sati ujutro te je prava lutrija hoćete li ili nećete uspjeti osigurati taxi, drugi vožnju naplaćuje duplo više od prvoga, a trećemu se za tako ranu vožnju treba predbilježiti jedan dan unaprijed.

Pomicanjem vremena polaska BusKa na postojećoj liniji za sat vremena unaprijed – dakle, na 5.50 sati s vremenom dolaska na Autobusni kolodvor u 6.06 sati – omogućilo bi se da i koprivnički radnici putnici baštine dio benefita javnog gradskog prijevoza, budući da i oni, u konačnici, odvajanjima od svojih plaća pune koprivnički gradski proračun.

U HNS-u uz pomicanje jutarnjeg polaska BusKa predlažu i uvođenje jedne popodnevne vožnje oko 18.00 sati, kada se migranti radnici vraćaju u Koprivnicu. To se posebice odnosi na jesensko/ zimsko razdoblje kada su vremenski uvjeti i uvjeti na cestama nepovoljni za putovanje biciklom.

„I nas veseli što se i Koprivnica uvrstila u red gradova s javnim gradskim prijevozom i pozdravljamo sva nastojanja koprivničke gradske uprave i naše komunalne tvrtke da se olakša život naših sugrađana“, poručuju ih koprivničkog HNS-a.

Međutim, moramo naglasiti da životni ritam jednog grada ne čine samo studenti i umirovljenici koji, istina, u njemu najviše borave i imaju najveću potrebu za javnim gradskim prijevozom, nego, jednako tako i radnici putnici, koji su najrevniji platiše koprivničkog gradskog proračuna.

Budući da koprivnička gradska uprava u planu ima i uvođenje druge vozne linije, apeliramo na gradske oce da razmotre mogućnost predloženih promjena kako bi koprivnički gradski prijevoz bio uistinu javan i dostupan što većem broju naših sugrađana.

Podržite nas!
Zatvori